Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

Nasihat Je Untuk Diri Sendiri

Assalammualaikum..

Ayra malam-malam ni tak boleh nak lelap mata..sambil dengar lagu ni nak ke jiwang karat pula..
Kadang-kadang Ayra nak cerita sikit..

Pesanan sikit :

** Jika kita bersama-sama keluarga,jaga-jagalah bahasa,kita ini ada silaturahim yang bak kata Air Yang            Dicencang Takkan Putus laa..sebabnya,silap-silap orang yang dimasamkan tu,kita cari semula untuk              minta bantuan..Alahai..manalah nak letak muka..takut sangat!

** Ada benda kita boleh cerita..ada benda yang kita kena telan silalah telan..jangan            sesekali luahkan takut-takut & silap-silap berbalik pada awak..Bukan apa,orang ni rambut je hitam hati macam-macam colour tau!

** Janganlah kita sesekali menyakiti hati orang,alahai peritnyalah bahasa awak tu,riak muka awak tu..jaga-jagalah sikit awak,malulah orang tengok..

** Kadang-kadang apa yang kita cakap ni nak menasihati diri sendiri je,belum tentu diri itu sempurna,jadi kita baca kita telan je lah ya..

** Ada masa kita perlu jadi api,ada masa kita boleh berubah semula jadi air..janganlah dia api,kita pun api..bagaimana nak selesai masalahkan??


Okeylah tak nak nasihat lebih-lebih marah orang nanti..kita nak nasihati diri sendiri so,kena tulis supaya boleh hadam & hadap..

Anak-anak dah lena ni barulah dapat nak upload bagai..kalau tak adoi laaa anak tekak ni,nak menjerit je keja..bergaduh macam perang dunia nak jadi..bukan dah jadi tau..haha.

Eh! Korang ni enjoy ke baca entreee2 Ayra,boring ke tak eak? Ayra ni ikut citarasa tanpa ajinomoto tau..memang apa yang ada je ni..

Apa lagi yang Ayra tertinggal janji nak post entree ye kawan2 ada yang terlepas ke??

Nota Kaki : Remind Ayra semula apa yang Ayra lupa tauuuu....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 positive words: