Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

Ayra,Lieya,Ziera

Assalammualaikum & Salam Ramadhan ..

Alhamdulillah saya kembali mengenali BLOG! Ahaks!

  Ok berbalik pada pengenalan namaku,pelbagai gelaran yang di beri! Selalunya saya yang memberi semua tu!
Saya adalah seorang NEWBIE dalam blogger,dulu.....pernah terlibat tetapi..entahlah..banyak sangat PASSWORD dalam hidup..hahahaha...

Okeyy..Pengenalanku! Akhirnya saya seorang isteri yang berkerjaya..namun itu dulu..

Kini..tak lama lagi..sikit lagi..akhirnya..saya akan menjadi seorang suri rumah sepenuh masa..

Kenapa??

Saya ingin menjadi seorang peniaga ONLINE..dah berjaya ke? Belum..tapi dah nampak ianya mendatangkan hasil..Alhamdulillah..

Saya siapa? Ayra,Lieya,Ziera sebutlah mana-mana..saya akan menyahut! hihihi

  Nama : Ayra,Lieya,Ziera
  Umur : 26 tahun 10 bulan 15 hari
  Status : Sudah berkahwin seorang isteri kepada staff gomen,ibu kepada 2 orang anak..
  Usia anak2 : 6 tahun & 3 tahun

Setakat ni je la malam ni yaaa!!

Nota Kaki : H&Z Chantique Venture..(pssstt..saya akan cerita nanti apa cerita di sebalik nama ni...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 positive words: