Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

H&Z Chantique Venture

Assalammualaikum dan Good Morning..(Masih pagi lagi ni!)

Okeyy,sekarang ada di ofis melayan jiwa kacau yang tak menentu sejak beberapa hari ni..Huh!

Kenapa?

Mengapa?

Nama itu dipilih..

Panjang ceritanya....

Dipendekkan..

"H&Z Chantique Venture"



Nama yang dipilih khas sempena nama saya suami saya H...I & nama saya Z...A..
Kami ambil pangkal nama sahaja..

Kena kami tubuhkan company ini? Sebab,saya ingin menjadi peniaga yang berjaya saya ingin berniaga secara bebas..

In shaa Allah..

Doakan kami ya?

Produk2 kami ;

-Tudung,Shawl
-ejen Dexandra
-produk kecantikkan 
-dan sebagainya..

Chantique? Saya anggap barang yang saya jual adalah untuk kecantikkan betul tak? Jadi saya cantikkan lagi perkataan itu menjadi "CHANTIQUE"..

Venture? Nama sesebuah company,biasalah macam Enteprise,Sdn Bhd..cuma Venture ni unik sikit.

Nota kaki : Saya ingin bebas berniaga,menjadi usahawan yang berjaya..itu niat saya! Saya dah tanamkan tak ada siapa yang boleh gali niat saya melainkan Allah S.W.T..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 positive words: