Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

Sedih?? Lupakannn...

Assalammualaikum & Salam Ramadhan..



Ramadhan ke 12 hari ini kan? So macammana?? 

Alhamdulillah..para lelaki masih penuhkan?? Tunaikan kewajipan tau!!! Barulah kaum WANITA bangga!!


Okey berbalik pada topic kita hari ini..
Sedih?? Tau kenapa saya buat topic tu??
Sebabnya perasaan sedih siapa yang tak ada?

Semua ada kan???
Saya sedih kenapa?? Sebab kadang2 orang tak nak percayakan kita,kita berniaga online ni ada susahnya..sebab orang lebih percaya DIRECT SELLING kan???

Bukan senang nak SENANG!

dan..

Bukan susah nak SUSAH!!

Jadi semangat yang saya nak ini adalah..LUPAKAN KESEDIHAN tu...

Kita jadikan ianya sebagai pembakar SEMANGAT!!

Untuk apa sedih dalam perniagaan? Perlu ke?? Sebab saya pernah gunakan perasaan itu akhirnya saya kecundang dan saya lupakan perniagaan..Sedih..

Jadi kali ini..saya akan buat sungguh-sungguh!

Doakan saya ya!!
Nota kaki : Anda doakan saya,saya doakan anda kembali semoga sentiasa bersemangat dan dipermudahkan segala urusan!!

In shaa Allah!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 positive words: