Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

PERODUA?? Dah kenapa gambar tuuu????

Hai!! Alhamdulillah minat saya kembali berblogger..

Ber Blogwalking semua blog..dan add menjadi follower..kenapa??

Sebab saya suka membaca..mesti terkejut tengok gambar profile saya PERODUA..hikhik..

Bak kata kenapa gambar tu??

Kau dah kenaaapppeeee??????

Cenggini laa...ada kisahnya tak panjang pun..pendek jeee..

Sebabnya..saya menjual segala produk keluaran PERODUA & PROTON..hah??

Apa kena mengena pula dengan PROTON???

Saya adalah FREELANCE full time niaga..

Apa produk kata niaga tu??

PERODUA    PROTON   SHAWL  TUDUNG2   PRODUK KECANTIKKAN   SUSU KAMBING

Haa!! Cukup tak?? Nak gambar???

Cuba buka FB cari laa nama Zira Tiramisu!! Confirm banyak gambau!!

Cuma kereta ni,whatsapp je laa saya..nak nombor?? Messenger saya dulu k..

Saya pernahh keja dengan Perodua..sebab tu saya letak gambar tu..
PROTON?? Saya pengguna Proton..kawan saya berada di Proton sambil2 tu..buat la jugakkk..nama pun FREELANCE kannn..

Nota kaki : Jangan risau saya trust seller dengan pendaftaran SSM 
                  H&Z Chantique Venture 002547766-M

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 positive words: