Santai Ayra

Super Happy Smiley
Powered by Blogger.
RSS

Kisah..Kisun..& Kasann.....

Assalammualaikum w.b.t..

Kalau kita update tentang cerita je,mesti boringkan..


Ok..disebabkan itu,Ayra nak refresh balik..tak nak bagi korang boring yang teramat sangat!

Nak bagi ceria sikit..


Ayra nak cerita serba sedikit pengalaman Ayra..


Ayra dulunya bekerja sebagai seorang yang hanya mengikut keperluan sahaja..sebabnya,Ayra ni jenis yang KETEGHAQ! 

Ada sebabnya Ayra jadi macam tu..

Kesian dekat kawan2 Ayra yang masih bekerja di Institusi TERNAMA tu..

Kalau nak pilih bulu,biarlah bulu tu halusinasi..Ini tak!! Yang colour MEGGHAAHHH yang Ayra nampak ni juga dia pilih!

Macam orang lain tak tahu..

Lepas itu,Ayra stress! Sakit! Eh bukan sakit hati tau!


Hahaha..

Ayra sampai masuk hospital sebanyak 2,3 kali..Eh..Eh..saja2 je ke Doktor tu nak masukkan kalau tak sakit??

Itu pun ada yang kata Ayra ni berlakon!

Isy menang AWARD laa Ayra!!  



Melampau kan!


Nak tahu lagi?? 

Nanti kita sambung next page ok! Remindkan kalau Ayra terlepas..

Nota kaki : Tq kawan2 yang singgah!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 positive words:

Eeiou _ said...

Sakit apakahhhh?

Ayra Zayra said...

Hehehe..baca sambungannyaa Ee..ada lagi 2..huhuhu